Bonjour de France !

Friday, January 12, 2007

Pozdrav z Nimes

Ahojky vsichni,
po dlouhé dobe sem zase neco pisu.Nečekejte ale nic smysluplného. Je pátek, jeste prezít skolu v sobotu(dvouhodinovka Histoire Géo a latiny......) a bude to fajn. Je to zvlastní, ale už za tri týdny budu doma v Praze. Ne, ze by mi to nejak vadilo. Jen to jesete není ani týden co jsem prijela z Vánoc. Ale uz se tesim. O prazdninach jsem si koupila elektrickou kytaru a uz se nemuzu dockat, az si nani zahraju protoze s sebou do Nimes jsem si ji nevzala. Mam tady akustickou, mela bych rozvijet svoje hudebni schopnosti, kdyz uz si tak celkove pripadam jak lemra obcas. No nic.. Ja rikala, ze to nebude davat smysl...Zitra jdeme na Galette des rois a pak bude nejspis nejaka "parba", to jsem teda zvedava, potoze tady je to docela vzacnost.
Tak tímto prispevkem taky zdravim Michala, ktery je vzdycky oflajn, kdyz ja jsem onlajn :-)

Tak konec hlouposti, jdu se pokusit sem nahrat par fotek......









Jeste v Praze Staromak a ohnostroj z Letne....






Prochazka po Bois des espeisses

0 Comments:

Post a Comment

<< Home