Bonjour de France !

Sunday, April 01, 2007

Zase prazdniny

Tak po mesici jsem zase doma na Velikonoce, omlouvam se , ze jsem nic nenapsala, nedala jsem zadny fotky, ale nejak se mi s pocitacem neslo pripojit na blogger tak ted vsechno dozenu z pocitace z domova. Ten mesic v Nimes byl fajn, skola je sice obcas otrava (ne ale fakt, nekdy z toho uplne nemuzu, hlavne z latiny) , ale zase jsme si to myslim uzili i mimo skolu.....i kdyz to je tezky, kdyz tam jsem vlastne 24 hodin denne. cesta autobusem do prahy a zpet je cim dal tim horsi........driv jsme jeli z nimes rovnou do prahy ceskym autobusem, ted v nimes zastavuje jen spanelska SOCITRANSA a ta vetsinou prijede o hodinu a pul pozdejc nez ma. Je ale pravda, ze ti ridici jsou mnohem sympatictejsi a slusnejsi nez ti cesti.....jednou nam dokonce rozdavali v autobuse bonbony, pak nam sice pustili film, kterej nebyl moc slyset, hlavne to bylo anglicky s portugalskejma titulkama.s hankou jsme tomu rozumely vic portugalsky nez anglicky......:-) No a tedka prestupujeme v Lyonu do naruce nasim milym a ochotnym ceskym ridicum........Od tehle prazdnin budem jezdit z Florence, trochu me to stve, protoze ted stacilo nasednout na tramvaj a byla jsem hned doma.......No nicmene, ja tedka nahraju vsechny fotky, co jsem nemohla nahrat. Mela bych prazdniny vyuzit k tomu, abych cvivila na klavir, v nimes sice muzu jit do salle de musique (honosny nazev pro obyc tridu s rozviklanym klavirem), ale kdyz mam klavir vedle v obyvaku a nemusim chodit zadat i klice a tak, tak je to mnohem pohodlenejsi.....navic ta trida nejde zamknout, nevim, vzdycky to trva desne dlouho nez se to konecne podari:-):-):-). No to je jedno to nikoho nezajima, chapu to.......mimochodem mate radi Queen, tu skupinu?Ja myslim, ze je uplne super.Zase placam. Jdu nahrat ty fotky.
Hasta luego
PS( spanelstina je krize, M. Cucala bohuzel neni zak vtipnej jako jeho jmeno a vetsinou to je strasny to prezit ty hodiny.........uz jdu vazne na ty fotky.,.)

1 Comments:

At 1:22 PM, Blogger Aja said...

Ty jo, Tero, to byl teda fofr, no vidim, ze doma rozhodne nezahalis :-D Asi to s tebou nejde z toho kopce zas az tak rychle;)
Z Frydku libam, Aja;)

 

Post a Comment

<< Home