Bonjour de France !

Thursday, June 21, 2007

Konec prvního roku...

Sekunda aneb první rok skončila... já se ozývám s pravelkým zpožděním a ještě k tomu vám povím jen zlomek toho, co se odehrálo v minulých dnech či týdnech.
Konec roku byl zajímavý, z posledního dne zde naleznete pár fotek... Ty musíte vidět, myslím, že jsme v tomto s Tomášem na Carnotu opravdu první...Ještě k tomu poměrně zajímavá kombinace, běžkař a americký fotbalista (vše pochopíte s fotkama)...
Pak jsem se rozjel do Evropy, nic megalomanského, ale vše velezajímavého. O tom napíšu během příštího týdne a přidám k tomu pár fotek. Pár dnů v Bruselu a cesta do ČR vlakem... Od neděle 27.6. jsem v Praze a nyní pracuji, ač jsem to vůbec nečekal, spadlo mi to do klína a byla to taková nabídka, která se nedala odmítnout... (o tom všem příští týden).


FOTO

Nejdříve Flora a její umělecké dílo (první místo v Ceně Václava Havla, téma: ze stínu na světlo)



Následující fotky dokumentují poslední tradičně netradiční den ve škole...
(Tomáš a já)



(Petr a Tomáš)


Hezký začátek astronomického léta!
Z Prahy zdraví
Michal

0 Comments:

Post a Comment

<< Home