Bonjour de France !

Wednesday, August 22, 2007

Fotky z Tater a Picasa web album

Tak jsme se s Micalem dohodli, ze clanek o Tatrach napise on, ale nechtelo se mi moc cekat a tak jsem do Fotek nahrala par fotek. Pak jsem pri aktualizaci Picasy objevila funkci web albums, kde mam zdarma prostor 1GB pro vlastni fotky online, clovek si muze jakekoli verejne album stahnout k sobe do Picasy a sprava tech fotek je jdnoducha. Zda se mi to docela fajn, zvlast kdyz uz delsi dobu pouzivam Picasu jako spravce fotek a ovladani neni tezky ( kdyz jsem to vsechno dokazala rychle pochopit i ja, tak to uz neco znamena). Uvidim, jak bude to web album fungovat v praxi. Vyzkousim tam nahrat vsechny fotky z Tater. Je to jen par kliknuti narozdil od nahravani fotek prostrednictvim blogu, kde se to neda nahrat vsechno najednou. No uvidim. Dyztak je to TADY.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home