Bonjour de France !

Sunday, September 09, 2007

Večerní barvy Dijonu

V sobotu večer jsem si prošel část Dijonu s foťákem v ruce. K osmnác- tinám jsem dostal nový stativ, takže focení šlo lépe než s tím starým... a neni ještě moc zima, takže jsem nemrz při čekání na vyfocení (většina záběrů je focena expozicí na 8 sekund, ISO 50 a clona 8.0). Večer to byl pěkný, ve městě jsem strávil dvě hodiny a stihl jsem potkat 3 spolužáky a Adama, Petra a mámu z jejich rodinky.

PLACE DE LA LIBERATION
s radnicí, dijonské centrální náměstí...

...kouzelně barevné fontánky s večerním osvícením bývalého knížecího paláce...



RUE DE LA LIBERTE
Noční klid v dijonských ulicích


LES HALLES
dijonská tržnice v secesním stylu

LA CHOUETTE (SOVIČKA)
Jeden z dijonských symbolů, vytesaná na kostelu Notre-Dame
(podle pověsti nosí štěstí tomu, kdo se jí dotkne levou rukou)
Krásný konec víkendu!
Z Dijonu
Zdraví
Michal

1 Comments:

At 7:03 PM, Blogger Ondra said...

hezke

 

Post a Comment

<< Home