Bonjour de France !

Sunday, October 14, 2007

Ahoj vsichni!
Doufam, ze se mate dobre. Ja tak v ramci moznosti. Tyden uplynul desne rychle, za chvili budou prazdniny, coz je samozrejme fajn:-) Uz se tesim na volno, ale taky na vsechny v Cesku...Kdyz nad tim tak premyslim, od zacatku skoly to ubehlo fakt rychle, ale asi bych nechtela, aby bylo zase tretiho zari. Jinak vcera bylo zase rugby, ale ja jsem byla moc unavena na to, abych sla nekam ven vecer a Barca na me je za to nastvana :-/...Mely jsme sportovni vikend. Byly jsme plavat, zkousela jsem potapeni, moc mi to teda neslo. Hlavne mi nejde takovy to uvolneni tlaku v usich ve velky hloubce.Asi mam divny usi. Jinak culbute otocky uz mi jdou trochu lip. Predtim jsem je delala uplne blbe. Vecer jsme se divaly na filmy... Tenhle tyden byl vubec takovy filmovy maraton. Nejlepsi film byl asi Harold a Maude nebo tak nejak. Jestli to nekdo znate... A taky tradicene Dannyho partaci. Taky jsem se koukala na film Tango, jsem si rekla, ze by to mohlo byt dobry, tango je totiz krasny, jak ta hudba, tak ten tanec. Tak jsem se koukala, vedela jsem sice, ze se tam bude hodne tancovat, ale skoro dve hodiny tance bez zapletky teda nic moc. Jinak dneska jsem se zase nemohla vyhrabat z postele. Nastesti aspon v nedeli nezvoni...Taky jsem byla s Petou poprve v zivote hrat squash. Je to hned u skoly coz je fajn. Je to sice docela drahy, ale sranda to je. Po deseti minutach jsem sotva popadala dech... Zitra se mi nechce vubec do skoly...mame do sesti. Taky mame telocvik, nas prof je desne nudnej, nic tam nedelame ( zacali jsme s volejbalem), porad nam jen neco rika a my sedime a poslouchame...ach jo. Taky jedno za dva tydny chodime na volejbal az do centre Pablo Neruda ( tam, kam chodime plavat, je to tak do deseti minut chuze), kde musime postavit vsechny poteaux a nandat site a pak uz si rikam, ze konecne pujdem neco delat, kdyz ne hrat, tak aspon pinkat nebo podavat nebo cvicit neco...Ne my si sednem na zem a nic...Z toho bych se fakt picla. Pak mame dvouhodinovku matiky, kde nestiham opisovat z tabule, chapat to co je na tabuli, poslouchat co rika profka a chapat to,co rika . Zacali jsme barycentre coz prej nikdo nema nikdy rad, takze pochybuju, ze ja z toho budu odvazana. Taky jsem prisla na to, ze muj nejneoblibenejsi predmet je SVT( biologie). Jinak dneska jsem byla na interview se studenty nejake fakulty, kteri delaji nejakou anketu o tom, co si cizinci mysli o Francouzich a Francii. Byly tam vsechny Cesky, premierky dneska, ostatni uz minuly tyden. Byli jsme v Café de la Bourse hned u aren. Ptali se na spoustu otazek, museli jsme spontanne rict, co nas napadne, kdyz se rekne Francie, pak kdyz se rekne francouzstina, Francouzi...Kazda jsme tam byla pul hodiny, bylo to docela fajn, protoze bylo hezky, slunicko... Zacinam byt z Nimes rozmazlena a zvykam si na pekne pocasi, ale i tady je obcas taky pekna klendra, hlavne rano...Nastesti nemam nikdy cours v préfabriqués, coz jsou takovy ty krabice, ve kterych se uci, protoze se spoustu trid opravuje. Na podzim a v zime tam clovek div neprimrzne k zidli... Mimochodem tady se toho opravuje posledni dobou nejak moc. Spoustu strategickych chodeb a pruchodu je zavrenych, coz zpusobuje dopravni kolaps a na hlavni krizovatce Cour d'Honneur jsou taky travaux. Cour d'Honneur, nejhezci dvur skoly, byly tam krasne oleandry a stromy a tedka vsechno pokaceli. Prozatim tam je BETON! Vazne... skoro cely to zabetonovali. Rikali, ze po Toussaintech tam bude buhvijaka japonska zahrada ci co, ale jelikoz tam vidim pracovat obcas tak dva delniky, tak pochybuju... nekdy je tam jakoze ctverec, tedy misto pro strom nebo kytky ja nevim. Uz vidim, jak prijedu z prazdnin a do vysky se budou pnout magnolie a oleandry. No nic. Taky nam reditelka zkratila prazdniny o jeden den, takze do skoly se de uz ve stredu. No nic ja budu koncit tak se mejte.
Z Nimes vsechny srdecne zdravi
Terka
muj vyhled z okna k veceru
na squashi
s Luckou jime zdrave :-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home