Bonjour de France !

Thursday, September 27, 2007

...no...title...

Ahoj vsichni!

Právě jdu z oběda ( velice dietní hamburger, hranolky a apple pie) a mám ještě tak hodinu čas, tak jsem si rekla, ze bych mohla neco napsat na blog, zazitky z tohoto tydne a tak. V utery jsme meli prvni hodinu plavani. Bylo to super, neutopila jsem se. A taky to bylo zabavne, protoze jsme delali spoustu veci, ktery by me nikdy nenapadly, treba plavat kraula a nohama delat takovy to kopani, ktery se dela pri prsou a obracene plavat prsa a kopat nohama jako pri kraulu...Pristi tyden budeme delat test kolik toho uplavem kraulem za 10 min, toho se docela bojim, protoze kraula jsem teda 10 min v kuse nikdy neplavala... Ale je to fajn, jsou tam sympaticky lidi...Z nasi tridy jich dela 18 option coz je teda vyjimecne hodne si myslim...Zitra budem na behu delat test Léger-Bucher nebo jak se to jmenuje, takovy to pipani a paliers...U toho asi budu muset trichovat a nebezet na maximum, protoze minulej rok jsem proste bezela az co jsem mohla a pak pri naslednych cvicenich typu 4 min na 120-130 % jsem asi sotva mohla bezet vic, nez bylo mejch 100 % kdyz jsme meli mezitim beh tak jednou... No tenhle system moc nechapu...Ale beh nam pry nebude znamkovat, spis to plavani. Takze to nejak vymyslim.
Jinak ve skole normalka, dneska jsme meli na hodine dejaku nejakyho francouzkyho profesora co uci v Cechach. Taky jsme meli alerte incendie coz bylo velice legracni v tom, ze to vsichni vedeli dopredu. My v ucebnach fyziky jsme ten alarm vubec neslyseli a nebyli jsme jedini. Jinak tady u nas na intru ten alarm zacne rvat kdyz se v kuchynce neco nepatrne pripali...A taky rad zvoni brzo rano treba v 5...
Taky jsem se rozhodla uplatnit moje dovednosti z pracovni vychovy ze sedme tridy...koupila jsem si vlnu a zacla jsem jakoze hackovat! Asi to tady na me ma fakt nejaky zvlastni vliv... No nicmene ze zacatku vznikaly ruzne hybridni vytvory...Nejvetsi sranda je, za kdyz jsem v Monoprix tu vlnu kupovala, tak tam u toho regalu byly samy sedmdesatilety babicky a ja...
Vcera na volejbal prislo spoustu novych lidi a jedna holandanka, ktera je tu na rok v rodine stejne jako Oliver z Estonska minulej rok ( je dokonce ve tejny rodine). Je docela sympa.
Jinak tady v Nimes zacina byt docela zima. No uz to neni na tricko.
Tak je vous laisse
Mejte se
Terka

0 Comments:

Post a Comment

<< Home