Bonjour de France !

Tuesday, September 11, 2007

Prvni tyden

Tak mam za sebou skoro prvni tyden skoly... vedela jsem, ze to bude tezsi nez v sekunde, ale ze od prvniho dne budu mit "ažándu" plnou tak, ze se na tu stranku nevejde skoro ani telefoni cislo, to jsem fakt necekala. sotva udelam jeden ukol, zavali me tuna dalsich a to jsme jeste nemeli zadnou extra pisemku. chjo, snad se to uklidni, jinak asi budu fakt jen kynout na zidli bud celej den ve skole nebo vecer u ukolu...
uz me prestalo bavit, jak se mi nektery stranky na notebooku nacitaj vecne a nikdy nefungujou, a tak jsem se rozhodla, ze pujdu konecne do bureau informatique a vybalim to na ne. No byli docela sympa, cekala jsem, ze me poslou do haje. Ale hned se do toho pustili, ale nic moc nevyresili, protoze muj notebook je asi divnej nebo ja nevim, ale proste at zkouseli jakykoliv kabely tak se nepripojil k internet. Tukali tam do toho vselicos a neslo to. Zkouseli to pripojit i v salle des profs, neslo to. Trosku jsem si pripadala jako blbec tam tak u nich stat a koukat, z vim o cem mluvej. No. Fakt divny, kdyz na intru a u me doma to funguje normalne... Tak tam neco natukali, ze to nacitani bude pry asi protoze tam chybi "..." to slovo jsem fakt nepochytila, ale znelo to anglicky. Stravila sem tam asi trictvrte hodky, pak jsem musela jit na SVT. Rekli, at prijdu az mi skonci skola. No ted sem tam byla, ale oni tam nebyli. Ted jsem v kuchynce a jak vidno pripojeni mi funguje normalne, dokonce i ty stranky co se nechtely nacist se nacetly...wow! takze muzu normalne nacitat fotky na blogger a vsechno...stejne tam ale jeste musim jit...
jinak dnesek byl docela vycerpavajici. nakazdej predmet zase mame tunu ukolu, krome option sport, ta zacina poradne az za 14 dni. Nas tridni, prof SVT nam rek, ze nase trida muze jet na vymenu do Washingtonu, stoji to 650 euro na 11 dni asi. Nic vic jeste k tomu nepovedel. Do Washingtonu bych jela hned...uvidime jak to bude s financema, 650 euro ehm, nevim nevim, este vizum a tak...Jinak v Nimes je pekne, slunko, fouka porad ten mistral, obcas me stve...tenhle vikend je Feria de Vendanges takze v sobotu se zavira z bezpecnostnich duvodu skola...aspon, ze to...normalne nejdem do skoly ani v patek odpoledne...
Pridam par fotek z Byra ( Au bureau, pub), fotila je Klarka a ruzne...
tak se mejte z Nimes zdravi chcipla a zoufala Terka










0 Comments:

Post a Comment

<< Home