Bonjour de France !

Wednesday, September 19, 2007

HOHOHO

Prave jsem vyresila jeden zapeklity pocitacovy problem! Rucni konfigurace proxy serveru! Nemam poneti co to je, ale bylo treba, abych upresnila adresu a port. uf. UZ nic podobnyho nechci videt. Taky nevim jak nastavit vychozi prohlizec. Ale jsem stastna, ze mi ted funguje skoro vsechno, co mi nefungovalo...
Ve skole se to dost rozjizdi, teda spis se to rozjelo. Prvni pisemky a tak. Dneska jsme meli TPE a uz mame dokonce sujet- Co se deje v nasem tele, kdyz jsme zamilovani, biochemie lasky, hormony, fenylethylamin a tak... musime na o vymyslet nejakou expérience...:-) no to jeste bude sranda.
Psali jsme pisemku na povinnou cetbu, jestli jste nekdo cetl Pierra a Jeana, tak si tu pisemku muzete cvicne vyzkouset...:-) Dam ji jako foto. Jsou tam teda i moje poznamky, co jsem si delala behem ty pisemky, tak je to trochu zacmarany...
Dneska jsem byla plavat a rozpadly se mi plavky...fakt legrace. O vikendu si musim jet koupit novy, abych se v pondeli na option natation nemusela jit nekam zakopat.
No jinak nic novyho...
Tak se mejte
Terka

0 Comments:

Post a Comment

<< Home