Bonjour de France !

Thursday, April 05, 2007

Epreuvy jsou za mnou...

6 hodin pisemek dnesniho dne je za mnou...
Je mi jasny, ze to jen priprava na pristi roky, kde me bude cekat i 8-9h pisemek za den... (to sem pisu jen proto, aby se mi nekdo neozval, ze tech mych 6h nic neni). Francouzstina (tu jsme psali rano) celkem sla, tema Realismus a Naturalismus, texty dva od Zoly, a po jednom od Flauberta a Maupassanta. Dve otazky na ctyri body a slohovka na 16... na vyber mezi dizertaci a komentarem...psal jsem komentar... (napsal jem 4 stranky + 2 stranky odpovedi na otazky a stranka priprava - plan). Matika taky celkem dobry, uvidime, byl jsem rad, ze nam na to dala cca o 20min vice casu, takze sem to dokonce stihl...

Takze pocity dobre, ale to jsou jen pocity...................................... :-) vysledek muze byt pravy opak...to uz moc dobre znam...takze uvime...

Jinak tu je hezky, slunce a vlazno. Zoitra posledni den ve skole pred prazdninama (pro me) a v nedeli na autobus a hopla do Republiky.. O vikendu bych jeste rad stihnul se na neco podivat, treba jet do Besançonu, uvidime jak to vyjde...

Mejte se hezky
Z Dijonu
Zdravi
Michal

1 Comments:

At 5:58 PM, Blogger karolina said...

Haha, commentaire composé, to dobře znám... ale neni to takova hruza, jen hodne dlouhé... co budes delat za orientaci ? ja S. no nic, tak si to tam uzivejte. Vive la France!

 

Post a Comment

<< Home