Bonjour de France !

Friday, June 06, 2008

KONEC ROKU

Tak se nam to blizi....konec roku a baky... ach jo tenhle rok utekl fakt rychle...pristi to bude jeste horsi. skolu koncime 12, v ten den mame i conseil de classe, jsme uplne posledni trida ve skole. Jinak posledni pisemky co jsme psali minuly tyden dopadly docela dobre, nic moc extra, ale tyden to byl vrazedny, takze jsem rada, za to co mam. Minuly tyden jsem sla ve stredu do kina v ramci cinéclub lycée daudet ( je levnejsi) na Monty Python a sv. gral... Byla jsem ale tak unavena, ze se mi podarilo poprve v zivote v kine usnout...
V patek jsme meli dalsi journee déguisée na téma Roland Garros, fotky ale bohuzel nemam, ale bylo to fajn. Ve stredu jsme meli celodenni championnat départmental v beach volejbale. S Hankou jsme skoncily treti a Barca s Klarou byly prvni...Na to jak nam to neslo se teda divim...ale ostatni byli jeste horsi, tak proto...
Dneska jsme jeli se tridou, profkou svt a fyzikarkou na Sortie géologique. Jeli jsme dve hodiny az nekam buhvikam autobusem, pulka holek z nasi tridy silela z toho, ze nemaj kam jit na zachod a ze do krovi proste nejdou...paneboze...Bylo to ale fajn, to proto, ze je konec roku a uz zadny pisemky nebudou, proto jsem si ani nedelala poznamky a proste jsem si uzivala krasnou prirodu. Profka se rozplyvala radosti nad kazdym sutrem, to bylo velice kouzelne...
Uz se tesim na prazdniny, od unora jsem nebyla doma, ale zase nevim, skola je sice HROZNA OTRAVA a nebavi me se ucit, ale zase nekdy je to fajn, tenhle rok jsme meli dobrou tridu a docela fajn profy, teda az na Mme Beauvais na francouzstinu, ostatni byli super, nebo aspon fajn jako lidi, i kdyz to vyucovani bylo dost na nic ( telocvik, anglictina)...uteklo to rychle, vim, ze jsem to uz rikala, ale uz je to skoro dva mesice, co jsme jeli do Washigtonu a me porad prijde divny, ze uz to mame za sebou, kdyz jsem se na o cely rok tesila a prask tech ctrnact dni bylo razem pryc.
Definitivne jsem se rozhodla, ze si vezmu Spécialité Mathématiques pristi rok,,,ach jo. snad tam bude nekdo blbejsi nez ja, od nas tam jdou sami geniove, budu si pripadat fakt tupe, jako si obcas nekdy proti nim pripadam.
Tak se mejte hezky a hodne stesti na bac a hodne stesti ceskemu fotb. muzstvu na EURU!!!
Z Nimes zdravi Terka

( vice fotek ZDE...)



Sortie géologique


Beach volley

U Clotilde

0 Comments:

Post a Comment

<< Home