Bonjour de France !

Friday, December 05, 2008

Ještě se vrátím časově trochu zpět a pak už budu mírně aktuálnější...

PRÁZDNINY

Ještě bych rád přidal pár fotek z prázdnin, z cesty na ně i z nich :-)

(a pak se budu snažit o sto šest, aby tento blog nabyl trochu na zajímavosti... neboli aby příspěvky byly častější a aktuální... tak mi držte palce...)


Cesta na prázdniny
zprava: Kája, Lenka, Anet a já u Husova kamene v Kostnici
Kostnice, na pravo od brány Husův dům s velmi zajímavou výstavou o jeho době!



Cestou přes Alpy, od Bodamského jezera do Mnichova
V PODYJÍ
Večerní Znojmo - svatý Mikuláš a radniční věž (a nevím, proč mi to píše podtrženě...)
Rotunda sv. Kateřiny ve Znojmě
Šatovské sklípky...


Cesta zpět do Dijonu
(dvoudenní s návštěvou Lipska, Výmaru, Erfurtu, Frankfurtu, La Charité sur Loire a Nevers - celkem 1800km vlakem :-) )

Erfurt
Frankfurt nad Mohanem
Z Frankfurtu jsem zamířil ICEčkem do Paříže (po tzv. východoevropské rychlostní trati, kde se může jezdit až 320 km/h :-) ), kde jsem přespal u Lucky a Štěpána a druhý den ráno, jsem vyrážel dál... (to ráno mi ujel vlak, řekl bych můj druhý v životě... a bylo to tak o 10 metrů... 2 vteřiny...?)

La Charité sur Loire (východní Burgundsko)
Nevers, okresní město východoburgundského okresu Nièvre

Tak příště toho napíšu víc :-)
Těšte se!

Příjemný víkend
Michal

1 Comments:

At 6:55 PM, Blogger Unknown said...

a na nás si zapomněl??? dvoudenní cesta přes spoooooustu měst, ale taky přes Paříž :)

 

Post a Comment

<< Home