Bonjour de France !

Friday, April 13, 2007

Konec prázdnin a odjezd do Nimes

Tak dneska je pátek a ve ctyri supajdime zase zpatky do naseho milovaneho Nimes......Ne, ze bych se netesila, ale prazdniny jsou precejen prazdniny :-). Balim si vzdycky na posledni chvili, ztakze ani ted jeste nemam dobaleno, ale to se stihne. Jen se mi vubec nechce byt 20hodin v autobuse a nechce se mi prestupovat v Lyonu. No aspon v autobuse doctu konecne Mrtve duse od Gogola co mam za povinnou cetbu, ale nejsem si tim jista, protoze v autobuse vetsinou spim( normalne to docela i jde, jen kdybychom porad nezastavovali) a s timhle romanem od predstavitele realismu, coz znamena popisy na nekolik stranek to asi nedoctu a usnu......ach jo. Jeste ke vsemu je to nedokonceny dilo takze nejaky pointy se tam nejspis nedockam. No nic. asi si jdu udelat svacinu do busu a sbalit. Holky z dalekych koncin uz nejspis jsou nekde v autobuse smer Praha, jsem fakt rada, ze nemusim jezdit treba az z ostravy. Ja letim. Hezke prazdniny Michalovi a vsem, co je prave maji a tem co nemaji hodne stesti a pevne vule do skoly.
Mejte se
Terka

1 Comments:

At 9:50 PM, Blogger karolina said...

jéjé, to jsem se mohla zblaznit kdyz jsem docetla zamek od kafky, taky nedokonceny.

 

Post a Comment

<< Home