Bonjour de France !

Monday, May 28, 2007

Canal de Bourgogne, Jazz dans la ville a Carnot...

Poslední dva týdny jsem úplně nestíhal plnohodnotně sledovat blogy a weby o Carnotu... a po těch dvou týdnech jsem si tedy všiml, že mi něco uteklo... Rozjel se tedy český celokarnotský web carnot.info (což považuji za úspěch), zatím však nějak jedno straně. Asi má chyba, málo jsem se snad angažoval? Nevím...přestože do diskuze jsem se zapojil hojně, tak o ničem nevím, tedy pokud bych se to nedočetl na Mirkově blogu www.miroutch.bloguje.cz : „S Bobem jsme se domluvili...“ A najednou se na carnot.info začali objevovat aktuální články... Jak bych tam nějaký mohl napsat já, to nevím, přestože do diskuze o budoucnosti těchto stránek (myslím carnot.info) jsem se zapojil opravdu hojně... jako málo kdo z nynějších karnoťáků až na Boba...

Dobře, stalo se... uvidíme na vývoj v dalších dnech...

Jinak když Mirek na svém blogu píše: „Kdo kdy třeba publikoval fotky sprch? I těch blbých záchodů, tříd, selfu, nové mašiny na kartičky v kantýně, kdo kdy afišoval jak vypadá kartička na oběd......“ Tak přesně tohle se snažím pro nové zájemce o karnot udělat a už jsem začal... Toho si ale Mirek asi nevšiml...

Bobovy tedy děkuji za pěkný blog a Mirkovy...

...Mirkovy za kritiku...kterou mám rád, ale pouze pokud je věcná a vedena určitým způsobem, neboli ten Mirkův se mi nelíbí. Trochu opožděně tím reaguji na Mirkovo vyjádření „nejenom,že ty fotky jsou uplně na ho...“ a dále na blogu www.absolutlondon.info „ ne, černé nebo rozmazané…teda pár jich takových je, ale hlavně je tam asi 5 milionu fotek věže Šato do, Dijonu, Carnotu…a asi 3 fotky lidí,takže jako nic prostě…..no, asi ještě nebylo pochopeno, že na Carnotu jde o lidi a ne o ulici….to je ale fuk…“ Týká se to mých fotek ze sortie 6.4. kde jsem jich nafotil 45 a na minimálně 15 jsou různým způsobem zobrazeni lidé. Ještě bych přidal na svou obranu, že ve tmě fotit pohybující se lidi není nic lehkého a jisté fotky mají i umělecký ráz... Pak ještě Mirek píše, že odmítá komunikovat... pěkný, nejraději na intru třískne dveřmy a zařve nespočet sprostých slov...co já vyslovím tak asi za rok... Martin v daném článku na www.absolutlondon.info píše: „Fotky nejsou, protoze pry sekundy neumi fotit a vsechny jsou bud cerne nebo rozmazane,...“ Tak ať se podívá na www.michalus.ic.cz namísto aby jen interpretoval Mirka...

Rád bych nezapomenul dodat, že Mirek publikuje mé fotky aniž by se mě zeptal, či to alespoň pod ně napsal...!

Tak to je jeden z mnoha příběhů Carnotu, o kterých Mirek píše, že by se měli psát pro ex-carnoťáky...

Připojuji pár fotek ze své sobotní vyjížďky podél canal de Bourgogne a z pátečního Jazz dans la ville pro zlepsení nálady pro zlepsení nálady (více jich najdete na www.michalus.ic.cz/foto/canal.htm).

Canal de Bourgogne

...a život na něm...



Jazz dans la ville




Z Dijonu
Zdraví
Micha

1 Comments:

At 10:28 AM, Blogger Ondra said...

nazdar michale. o carnot.info si nedelej starosti, ja o tom taky nevedel ze tam bob zacal psat, ale je to zatim v prvni fazi, takze az to bude hotove - pouzitelne pro vsechny, tak se o tom urcite dozvis. jinak fotky- je pravda ze jsi asi tak jediny kdo foti.. zacoz te chvalim, ale moh bys fotit vic :) jak ja rikam porad, problem je v tom ze carnot stranek je moc.. k michalus.ic se uz skoro nikdo nedostane.. jen takovy navrh, prozkoumej picasaweb.google jestli by to nebylo pro tebe jednodussi reseni.

 

Post a Comment

<< Home