Bonjour de France !

Friday, November 02, 2007

Pozdrav z prázdnin

Prázdniny jsou jako vždy velmi příjemné, odpočinkové a inspirační... :-)
Však ani během nich si od cestování neodpočinu (v pozitivním slova smyslu), na víkend, který nás teď čeká, zamířím do Českého lesa, do oblasti mezi Domažlicemi, Čerchovem (nejvyšší bod 1042m) a Bělou nad Radbuzou. Jinak jsem v Praze, s radostí jsem se kouknu na AG (neboli můj český gympl), užil si fráninu, matiku a zemák a přežil chemii :-) Píšu jednu dizertu do francouzštiny, to mi moc radost nedělá, ale co... nic jiného mi nezbývá... S optimizmem do toho :-)

...jj, prázdniny jsou paráda...

Ještě nějaké fotky z cesty na prázdniny a jeden pohled z prázdnin :-)

Cestou na Porte-Neuve, vlakovou stanici, od které odjíždíme z Dijonu domů do České republiky

Péťa ze sekundy
Pavel a Jirka
a Tom
Z prázdnin :-)

Panorama Pražského hradu


Všem krásný začátek podzimu a Karnoťákům ještě příjemné prázdniny!
se těším na sníh a běžky se sjezdovkama :-)

Z Prahy
Zdraví
Michal

0 Comments:

Post a Comment

<< Home