Bonjour de France !

Tuesday, January 08, 2008

Nový rok, konec prázdnin




Také všem přeji šťastný a úspěšný nový rok 2008. Prázdniny skončily, byly dost krátké, alespoň pro mě. Navíc jsem byla nemocná a nemohla jsem jet ani na hory nikam. Ale stejně to bylo fajn, nemusela jsem nic dělat, koukala jsem na pohádky, hrála jsem si na klavír a čela knížky. Nějak jsem nepřečetla dvě knížky, co jsme měli přes prázdniny přečíst na francouzštinu a tak o teď doháním ve volných chvílích a v noci...Dost mě štve, že nemám čas si přečíst ty knihy, které nejsou povinné, ale prostě jen z vlastní vůle si mam chuť si je přečíst. Chápu, že v Premiéru se toho kvůli Bacu čte hodně, ale stejně ... Navíc jestli budem pořád jen číst knížky, co stojí 10 euro tak budu za chvíli na mizině ( viz L'amant od Marguerite Duras). Pozitivní je, že je v Nimes DOCELA teplo a že jsme zase pozvány k Mme Papallardo (fakt se tak jmenuje), místní CPE, na Gallettes des rois, kterych jsem se sice uz dost přejedla, ale mě to jak se zdá vůbec nevadí.
Jinak o prázdninách jsem ještě musela jít na ambasádu kvůli vízům do USA. Slo to docela rychle, teda jak se to vezme. Mám novy pas . Podepsala jsem se na nej, jako kdybych drzela pero poprve v ruce. Prvni co clovek uvidi bude moje ne moc super fotka a pak tenhle hybridni podpis, ktery tam bude strasit deset let. Teda prvni dojem nic moc..
Mame dost prace, zitra musime odevzdat nase TPE. Nemame to jeste vytisknute, ale snad to jeste dodelame. Film uz je hotovy. Teda ten nam dal zabrat. No nic ja budu muset letet. Mejte s moc hezky
z Nimes zdraví Terés ( tak mi obcas rika Tamča a ja z toho rostu)


stromecek se trochu vloudil...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home