Bonjour de France !

Sunday, December 16, 2007

Snih v Nimes

Ahoj!


Tak poprve co jsem v Nimes jsem tady zazila snih. Moc dlouho nevydrzel, ale bylo to fajn, sice jsme zrovna meli pisemku z matiky, takze jsme toho moc nevideli. Ale je to zvlastni videt zasnezeny palmy...
Vanocni palma
V jardins de la fontaine (foto Anicka)

Snezi!!!!!!! Zapad z meho okna
Taky vedle Maison carrée vyrostlo kluziste a tak jsme se s holkama vydaly ho vyzkouset. Bylo to super, za dve eura na 50 min i s pujcenim brusli. Je pravda teda, ze tady na jihu na ty zimni sporty moc nejsou...:-) Ale najdou se i vyjimky, jako treba jedna holka co tam delala porad piruety az se mi tocila hlava za ni...

( fotky fotila Anicka mobilem)

Barčááá!!!!
Pokousim se o holubicku...

Uz se nemuzu dockat prazdnin. Stve me, za mame zase tunu povinny cetby, coz mi zabranuje cist kniy co JA chci. Zitra asi nepujdu na telocvik...ale psst:-) je fajn si zahrat ping pong jen tak, ale dve hodiny tam rozebirat, jakou volim taktiku a proc...uf...navic je to dost nuda. Nastesti si muzu napsat omluvenku sama...
Jej, uplne mam chut jet na hory na sjezdovky, mela bych se poradne naucit carving. Budu se asi muset zaptat Michala jak na to. Ten je odbornik, fakt, kdyz jede tak to vypada desne jednoduse. A klidne bych jela i na bezky a klidne i s tatou, i kdyz e vetsinou dva kilometry prede mnou...Na snowboard bych jela taky, ale jelikoz jsem kvuli nemu nebyla loni ani jednou na lyzich tak bych to letos obratila. Snowboard mam rada, ale lyze jsou lyze. Nevim ale jak budu mit o prazdninach cas. Tyhle prazdniny asi moc ne, hlavne kdyz budu muset jit na pohovor kvuli vizum do USA. Vubec se mi tam nechce...
Tak se mejte hezky a hezky zbytek skoly (=prezijte to a at vam to ubehne co nejrychleji)
Terka
Vanocni osviceni aren
A jeste jedna z besidky

0 Comments:

Post a Comment

<< Home