Bonjour de France !

Thursday, April 10, 2008

Ahojky vsichni!!!




Tak jsem si tak zkusila propocitat, kolik casu travim ve skole na hodinach ( nepocitam úkoly a uceni). Takze mi to podle propoctu vyslo na 1720 min tydne = 28,7 hod= 38,2 ceskych skolnich hodin (45 min)= 7,64 x 45 min/ den s tim, ze se to lisi podle dne – ve stredu 215 min, v patek 445 min (9,9 x45min !!) atd… jen takova informace mimo…

Dneska jsme měli druhý „bakblán“ ( Bac blanc - maturitu nanečisto) z francouzštiny na Poésie. Poésie se docela bojim, protože se dost často stává, že té básni vůbec nerozumím a to nejenom kvůli francouzštině jako takové, ale kvůli tomu, že mi uniká smysl a podstata toho, co chtěl básník říci. V Corpusu jsme měli basne od Huga, Eluarda, Ponge a Queneau. Tentokrát jsem tomu docela rozuměla, až na tu basen od Eluarda, na kterou se měl delat commentaire, takže dissertation byla jasna volba:

„ André Chénier, poete du XVIIIeme s., écrit dans Epilogue

<<>>. Pensez-vous, comme lui, que la poésie ne trouve son inspiration que dans les sentiments et ait pour but unique de les exprimer?“

Ze bych si vzala sujet d’invention tak to me nenapadlo nikdy a doufam, ze me to nikdy nenapdane, protože to by znamenalo katastrofu. Odesla jsem asi po trech hodinach a ctvrt, strasne se mi chtelo na zachod, nastesti jsem to stihla. ( ten bac blanc, ale zachod ostatne taky :-))

Za chvili zacinaji prazdniny. Jsem nemocna a pekne me to stve, protože jsem porad unavena a otravena. Nase rozkopana škola se od zacatku skolniho skolu akorat zmenila v ještě vetsi staveniste. Jezdej nam tu porad nejaky neuveritelne hlucny bagriky, chodby a schodiste jsou uzavreny, proste hruza, nejhorsi je, ze oni zacnou s tema bagrikama jezdit i v 6 rano!!! To se proste neda spat. A pak odpoledne uz tady skoro nikdo není. To je teda rezim!

Mejte se pekne

Z Nimes zdravi

Terka

1 Comments:

At 11:04 PM, Anonymous Anonymous said...

No, ja to nevim az zas tak presne, ale je to v nejextremnejsim pripade cca. 1898min (tj. 36,5 hod. po cca. 52 minutach) aneb 42 hodin v CR. Jinak preji vsem hezky prazdniny :) Bob

 

Post a Comment

<< Home