Bonjour de France !

Wednesday, February 27, 2008

Prázdniny

Tak se nám blíží konec prázdnin...ach jo. Nejspíš poslední prázdniny tenhle rok, na které jedu domů a ony tak rychle uběhnou...Ne, že by se bylo čemu divit. Když jsem přijela z Nimes, tak jsem myslela, že zmrznu, ale pak když jsem byla na horách tak se nestačila valit oči kam až teplota vystoupala... Taky to podle toho vypadalo. Když jsem byla v autobuse do Krokonoš tak jsem se trochu děsila, protože jsem cestou nepotkala ani vločku sněhu, jen bahno... Pak jsem byla teda uklidněna, že na sjezdovkách ještě nějaký umělý sníh je, takže to bylo v pohodě... Zalyžovala jsem si suprově, ale teda pěkně mi to vlezlo do rozpočtu...např na dva dny to v Peci stoji asi 1100...uf!

Jinak jako obvykle jsem objela babičky a doktory :-)...Zítra si jdu pro brejle. Doufam, ze v nich budu aspon vypadat chytrejsi :-D... A taky bych si asi mela vymenit dolary na vymenu do ameriky, kdyz ta koruna ted tak posiluje...Rozhodla jsem se , ze si v Americe koupim zrcadlovku. Vyjde to mnohem levneji nez v Cechach nebo ve Francii ( az o 10 000!). Teda pak jeste vymyslim, jestli to prepasuju pres hranice bez cla nebo jak to udelam... No ja nevim. A pozitri fuj 20 hodin v autobuse... a o vikendu budu muset delat ukoly a bude v Nimes urcite hezky a ja budu nekde sedet nad exercices type bac ze spanelstiny...doufam, ze to zustane u toho, ze ale bac ze spanelstiny nebudeme delat, jinak by to byla katastrofa. V zivote nemam sanci se vymacknout nejak smysluplne spanelsky natoz pak delat maturitu...uá to ne!

Nejak se zacinam fakt do ty ameriky tesit, snad to bude v pohode a nebudou zadny problemy treba na letisti nebo tak... a doufam, ze moje zavazadla neskoncej misto ve washingtonu nekde v Kataru.To moc nepotesi no. To se stalo segre kdyz letela z Barmy. No jo segra je takova zcestovala, sama Indie, Syrie, Maroko, Novy Zeland, Indonesie, ani uz si nepamatuju kde vsude s Jakubem byli...No jo ale ted ma na nejakou dobu po srande...protoze jak jsem se dozvedela tak BUDU TETA!! Teda jeste se nevi, jestli je to kluk nebo holka ani jak se to bude jmenovat. Ale to neni dulezity, hlavne, aby to bylo zdravy... Trochu me stve, ze budu ve Francii... No jo neda se nic delat.

Tak se vsichni mejte hezky !
Z Prahy zdraví Terka

Ješte v Nimes před prázdninama: naše palačinkaparty



No já no...


V Peci pod Sněžkou


Se sestřenicí Eliškou



3 Comments:

At 4:17 PM, Anonymous Anonymous said...

See HERE

 
At 1:33 PM, Anonymous Anonymous said...

See Here or Here

 
At 2:08 PM, Anonymous Anonymous said...

proc ne:)

 

Post a Comment

<< Home