Bonjour de France !

Monday, February 25, 2008

ZIMNÍ PRÁZDNINY!


Už jsem zpět v Dijonu, zimní (v České republice nazývané jarní) prázdniny uběhly velice rychle a byly velmi zajímavé, obohacující i odpočinkové. Z šestnácti dnů strávených doma jsem část cestoval, chvilku byl v Praze a také podstatnou část lyžoval. O prvním víkendu jsem v Krušných horách vybojoval druhé místo na Mistrovství Prahy v běhu na lyžích a při návratu do Prahy ještě navštívil několik zajímavých měst v severozápadní části naší republiky (Kadaň, Žatec, Louny a Slaný). Všechny stojí za to vidět, všechny mají zajímavá historická centra. Také jsem přejel po nejdelší, tři kilometry a dvě stě metrů dlouhé, přehradní hrázi ve střední Evropě, a to dle plochy u šestého největšího vodního díla u nás, vodní nádrže Nechranice. Ve čtvrtek jsme pak byli s Kamilou, Lenkou, Tomem a Jirkou na příjemném, ale trochu organizačně zmateném výletě do Poděbrad a Kolína (viz. fotky níže). Byl jsem také na kontroverzním světovém poháru v běhu na lyžích v Liberci. Ten byl, jako jsem řekl pro tamní regionální televizi TV RTM, zajímavou přípravou a zkušeností pro MS v klasickém lyžování, které se v Liberci bude konat na konci února 2009. Podívejte se SEM a uvidíte (mě na čase 1:52). Druhý týden prázdnin jsem byl s rodiči na Horních Mísečkách v Krkonoších, krásně jsem si zalyžoval, a to jak na běžkách, tak na sjezdovkách. Během prázdnin jsem stihl navštívit i tři výstavy, známeho Albrechta z Valdštejna, dále pak o pražských zahradách (v sále Architektů - 4. patro Staroměstské radnice) a také nově otevřenou fotografickou výstavu časopisu GEO v Obecním domě. Všechny mohu vřele doporučit...

Světové poháry v Liberci
Areál ve Vesci
Lukáš Bauer, v závodě druhý
Skokanský areál na Ještědu
Výlet do Poděbrad a Kolína
zleva: Lenka, Jirka, Kamila a Tom
Zámek a socha Jiříka z Poděbrad
Cestování... a výměna generací na české železnici
Dvě kolínské gotické věže
Radnice na náměstí v Kolíně

Mějte se krásně!
Z Dijonu zdraví
Michal

3 Comments:

At 9:20 AM, Anonymous Anonymous said...

gratuluju k tomu druhemu mistu...
:-) (-:

 
At 5:34 PM, Blogger AnMi said...

To není třeba :-) žádný zázrak, ale díky... :-)

 
At 10:08 PM, Anonymous Anonymous said...

Je fajn jak jeden dáváte popislky k fotkám nad ně a druhej pod ně...

 

Post a Comment

<< Home