Bonjour de France !

Thursday, April 17, 2008

¡Hola a todos!

tak vam pisu z Barcelony! Je to tu super, dneska sice povetsinu casu leje jak z konve, ale za ten tzden je to poprve, jinak slunicko sviti a opaluje...Je to fajn mit konecne volno. Ted sice nemam moc cas psat nejaky romany, se spanelskou klavesnici mam taky trochu problem stejne jako na zacatku s tou francouzskou, ale clovek si pak rychle zvykne. Snad se mi zas potom podari dat fotky na blog jinak by to byla skoda, je to tu moc hezky. Teda ze bych se nejak zlepsila ve spanelstine to zrovna nehrozi, ale aspon poznam, kdz nemluvej spanelsky, ale katalansky. Dokonce jsem se naucila par slov. Treba Benvinguts, to bylo prvni slovo, co jsem videla pri prijezdu do Barcelony. Nebo caixa, cotxe...oni to x cpou skoro vsude mi prijde.No nic ja musim koncit...tak se mejte a teste se na spoustu fotek i z Washingtonu ( snad, jestli mi z Barcelony neujede autobus, to by bylo nemile...)

Muchos besos
Terezita
:-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home