Bonjour de France !

Thursday, April 24, 2008

3. a 4. den

Ahoj vsichni!
Tak ubehly dalsi dva dny. Utika to dost rychle, fakt se mi nechce zpet do FR, jen skola a skola. tady je to fajn, spoluzaci jsou tu, rodina v pohode, novi lidi..Vcera jsme jeli do centra Washingtonu podivat se pesky na nejdulezitejsi monumenty jako White house, Lincoln Memorial, Jefferson Memorial, Washington Monument a spousta dalsich memorialu... Bylo sileny vedro a vsichni jsme se spalili, takze ja jsem si musela jet hned koupit op. krem, protoze svuj jsem si zapomela doma... No jo no. Nachodili jsme toho hodne, ale to bylo v pohode, horsi bylo to "otravny" slunicko. Taky me vzdycky uplne vytoci, kdyz si kupujeme vsichni listky do metra a na autobus. Jsou to nemozny ceny, nikdy nemam drobny a ty automaty neberou bankovky vetsi nez 5 dolaru. Takze vzdycky stravime ctvrt hodiny u vlezu do metra, rozmenujeme si mezi sebou, vznikaji vzajemne dluhy a tak. Jinak zbytek dne byl fajn. Vecer jsme sli do hamburgrarny, dala jsem si ten nejmensi co tam byl a nemohla jsem ho skoro snist. Tady je vsechno takovy "oversized"...


Clotilde, Ja a Ombeline pred Reflecting pool a Washington monument


Jefferson memorial


Mme Roux a Mme Meric v Roosvelt memorial

The White house



Dneska jsme jeli do Baltimore do akvaria. Bylo to fajn, ale ne uplne nej. Minuly rok v Nice jsme v Musee oceanographique videli taky spoustu veci, tak jsem mozna trochu zhyckana...

Remi

0 Comments:

Post a Comment

<< Home